Menü
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim
Yönetmen Sineması Cilt I: Klasik Türk Sinemasında Öykü Söylem ve Tematik Yapı
%10 
340,00 TL
306,00 TL

Yönetmen Sineması Cilt I: Klasik Türk Sinemasında Öykü Söylem ve Tematik Yapı

Yönetmen Sineması Cilt I: Klasik Türk Sinemasında Öykü Söylem ve Tematik Yapı

%10 
340,00 TL
306,00 TL
%10 
340,00 TL
306,00 TL
Kazancınız:34,00

Tükendi

Gelince Haber Ver
Kitap Açıklaması

Bir heykeltıraş tek başına heykelini tamamlayabilir. Bu resim sanatı için de müzik için de edebiyat için de böyledir; ancak sinemadır ki içinde barındırdığı tüm disiplinlerin vücut bulacağı bir ekip çalışmasına gereksinim duyar. Bazı filmlerde neden müzik ön plandadır ve yönetmen için vazgeçilmezdir. Bazı filmlerde müzik neden hiç yoktur. Bazı filmlerde plan sekans yoğun bir şekilde kullanılırken neden bazı filmlerde kısa planlar ve hızlı bir kurgu tercih eder yönetmenler. Bazı filmler pastoral bir ambiyans içerirken neden bazı filmler hep iç mekanlarda geçer. Bu soruların yanıtları yönetmen sinemasında aranmalıdır. Astruc'un camera-stylo kavramını kullanmasıyla başlayıp auteur kuramın şekillenmesiyle gelişen süreç Türk sinemasında da karşılık bulmuştur. Türk Sineması'nın paltosu Ömer Lütfü Akad toplumsal gerçekçi sinemanın öncülerinden Metin Erksan ve Yılmaz Güney ulusal sinema tartışmalarına öncülük eden Halit Refiğ farklı türlerde eserler veren Atıf Yılmaz yönetmen sineması kapsamında bölümler halinde ele alınmıştır.

Kitap Özellikleri''''''''
Barkod9786256894990
Basım Yılı2023
Cilt DurumuKarton Kapak
DilTürkçe
Ebat16 x 23,5
Kağıt TürüKitap Kağıdı
Sayfa Sayısı404
favorilerime ekle
Kitap Açıklaması

Bir heykeltıraş tek başına heykelini tamamlayabilir. Bu resim sanatı için de müzik için de edebiyat için de böyledir; ancak sinemadır ki içinde barındırdığı tüm disiplinlerin vücut bulacağı bir ekip çalışmasına gereksinim duyar. Bazı filmlerde neden müzik ön plandadır ve yönetmen için vazgeçilmezdir. Bazı filmlerde müzik neden hiç yoktur. Bazı filmlerde plan sekans yoğun bir şekilde kullanılırken neden bazı filmlerde kısa planlar ve hızlı bir kurgu tercih eder yönetmenler. Bazı filmler pastoral bir ambiyans içerirken neden bazı filmler hep iç mekanlarda geçer. Bu soruların yanıtları yönetmen sinemasında aranmalıdır. Astruc'un camera-stylo kavramını kullanmasıyla başlayıp auteur kuramın şekillenmesiyle gelişen süreç Türk sinemasında da karşılık bulmuştur. Türk Sineması'nın paltosu Ömer Lütfü Akad toplumsal gerçekçi sinemanın öncülerinden Metin Erksan ve Yılmaz Güney ulusal sinema tartışmalarına öncülük eden Halit Refiğ farklı türlerde eserler veren Atıf Yılmaz yönetmen sineması kapsamında bölümler halinde ele alınmıştır.

Kitap Özellikleri''''''''
Barkod9786256894990
Basım Yılı2023
Cilt DurumuKarton Kapak
DilTürkçe
Ebat16 x 23,5
Kağıt TürüKitap Kağıdı
Sayfa Sayısı404
Benzer Ürünler
Sinema Dersleri
%24
150,00 TL
114,00 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
Türk Sinema Tarihi
%25
743,00 TL
557,25 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
Teoride ve Pratikte Sinemada Kurgu
%24
400,00 TL
304,00 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
Dijital Video ile Sinema
%25
275,00 TL
206,25 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
Savaşçının Kamerası
%28
240,00 TL
172,80 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
Tanıtım Filmi
%14
120,00 TL
103,20 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
Dijital Film Teknikleri
%5
180,00 TL
171,00 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
Rüya Sineması
%40
150,00 TL
90,00 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
Amerikan Bağımsız Sineması
%24
400,00 TL
304,00 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.