Menü
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim
Kimlik Oyunu
%26 
7,00 TL
5,18 TL
%26 
7,00 TL
5,18 TL
Öne Çıkan Bilgiler
Video Oyunları, Yeni Medya ve Kimlik
%26 
7,00 TL
5,18 TL
Kazancınız:1,82

Tükendi

Gelince Haber Ver
Kitap Açıklaması

"World of Warcraft oynarken ben de 'kimlik deneyleri' mi yapıyordum? Bana hiç öyle gelmiyordu; kısa bir macera dışında hiç rol yapmaya çalışmamıştım ve avatarlarımı hiç de kendimin bir temsili olarak görmüyordum. Kadın gnome savaşçımı kadın bir cüce olmanın nasıl bir hissiyat olduğunu anlamak için değil gnome'ların ırksal bir becerisi ve kadın gnome bir savaşçının yarattığı zıtlık için seçmiştim. Oyunda amacım kendimin keşfedilmemiş yönlerini ifade etmekten ziyade oyunun kendi amaçlarıyla bağlantılı biçimde parlak zırhlar ve silahlar kuşanmak zorlu canavarları mağlup etmek gibi sıradan şeylerdi. Tabii ki World of Warcraft gibi oyunlarda sosyal ilişkiler deneyimin büyük bir kısmını oluştursa da bu bana göre sadece hikâyenin bir kısmıydı."Bilgisayar oyunları yeni medyalar yeni zamanlarda insanların hayatında çok yer kaplıyor. Kimlik inşalarına ve benlik sunumlarına etkide bulunuyor. Umut Yener Kaya kitabında kimlik kurgusunun bu yeni dinamiğinin boyutlarını araştırıyor. Sadece video-bilgisayar oyunlarının dünyasıyla değil zihin felsefesiyle kültürel çalışmalarla posthümanizm tartışmalarıyla sibernetikle ve Deleuze'ün fikriyatıyla da meşgul olan entelektüel heyecan taşıyan bir çalışma.

Kitap Özellikleri
Basım Yılı2014
Baskı1
Cilt DurumuKarton Kapak
DilTürkçe
Ebat13 x 19,5
ISBN-109750514333
Kağıt TürüKitap Kağıdı
Sayfa Sayısı191
favorilerime ekle
Kitap Açıklaması

"World of Warcraft oynarken ben de 'kimlik deneyleri' mi yapıyordum? Bana hiç öyle gelmiyordu; kısa bir macera dışında hiç rol yapmaya çalışmamıştım ve avatarlarımı hiç de kendimin bir temsili olarak görmüyordum. Kadın gnome savaşçımı kadın bir cüce olmanın nasıl bir hissiyat olduğunu anlamak için değil gnome'ların ırksal bir becerisi ve kadın gnome bir savaşçının yarattığı zıtlık için seçmiştim. Oyunda amacım kendimin keşfedilmemiş yönlerini ifade etmekten ziyade oyunun kendi amaçlarıyla bağlantılı biçimde parlak zırhlar ve silahlar kuşanmak zorlu canavarları mağlup etmek gibi sıradan şeylerdi. Tabii ki World of Warcraft gibi oyunlarda sosyal ilişkiler deneyimin büyük bir kısmını oluştursa da bu bana göre sadece hikâyenin bir kısmıydı."Bilgisayar oyunları yeni medyalar yeni zamanlarda insanların hayatında çok yer kaplıyor. Kimlik inşalarına ve benlik sunumlarına etkide bulunuyor. Umut Yener Kaya kitabında kimlik kurgusunun bu yeni dinamiğinin boyutlarını araştırıyor. Sadece video-bilgisayar oyunlarının dünyasıyla değil zihin felsefesiyle kültürel çalışmalarla posthümanizm tartışmalarıyla sibernetikle ve Deleuze'ün fikriyatıyla da meşgul olan entelektüel heyecan taşıyan bir çalışma.

Kitap Özellikleri
Basım Yılı2014
Baskı1
Cilt DurumuKarton Kapak
DilTürkçe
Ebat13 x 19,5
ISBN-109750514333
Kağıt TürüKitap Kağıdı
Sayfa Sayısı191
Benzer Ürünler
İletişime Giriş
%10
165,00 TL
148,50 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
İletişime Giriş
%31
85,00 TL
58,65 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
İletişim Nedir ?
%25
122,00 TL
91,50 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
İletişim Tarihi
%24
290,00 TL
220,40 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
İletişim Kuramları Tarihi
%26
146,00 TL
108,04 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
İletişim Tarihi
%0
290,00 TL
290,00 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
Sosyal Medya ve Siyaset
%31
200,00 TL
138,00 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.